torsdag 1. september 2016

Etterlengtet tur !!

Ikke publisert noe på bloggen på 178 dager !!
Det er den lengste pausen jeg har hatt, og i mellomtida har jeg runda 50000 besøk :)
Utrolig koselig at noen er inne å leser selv om jeg ikke skriver.
Det er grunner til at jeg ikke har skrevet.
En er jo at jeg har gått hjemme med minsten, som snart er 2 år...
det gir jo ikke speseielt mye tid til å dyrke egne interesser :)

Den andre grunnen er at det har vert en skikkelig møkka vår og ikke minst sommer !!
Både fysisk og værmesig hehe... 2 opperasjoner , med heftige ettervirkninger, samt en del nye og ukjente smerter og symptomer, har satt sin stopper på det meste!
Men jeg skal ikke bruke dette inlegget på klaging !!

Jeg skal bruke dette inlegget på å juble !! :)
Fordi for første gang på flere måneder,
har jeg prestert å gå en lengre tur sammen med mine skjønne små.
Lengre... som i 3-4 km hehe :)

Vi har fått utforsket mer av nærområdet her på denne siden av Klepp.
På motsatt side, der vi bodde før, hadde vi utforsket det aller meste.
Men her gjenstår litt ukjent mark. Men i dag fikk vi tatt for oss en god del :)

Det var ikke helt planlagt.
Vi skulle egentlig bare på vår daglige tur til "ihaha".
Kristian er hekta på hest !!
Og heldige oss har hester 5 minutt vekke.
Men da vi kom dit, så ville de små videre i det herlige været !
Og jeg... jeg klarte ikke si nei :) 
For faktisk var det riktig skjønt !!
Selv om mine skjelvne ben fikk kjørt seg godt.
Men jeg har verdens beste 5 åring !!
"Trenger du ekstra krefter mamma ? Kjenn her, du skal få litt av meg "
Sier hun og griper meg i armen.
"Kjenner du det ? Nå gav eg deg superkrefter !! "
Og det er klart man får superkrefter av sånt !! :)

Og så får man litt ekstra krefter ute i slik fantastisk natur !!
Høsten er tydelig på god vei,
og selv om jeg ikke føler vi har fått nok sommer !!!

Så er jo høste nydelig også...
Bare se her :)





























Utsikt over Klepp


Neste gang skal vi gå ned til elven også, som bare ligger ca 1 km ned en stikkvei.
 Men det ville nok blitt i lengste laget i dag.
Og her jeg sitter i sofaen i kveld,
mens de små sover sin søteste søvn...
kjenner jeg meg veldig fornøyd for første gang på lenge.
Da bryr jeg meg ikke om verkende ben og armer,
en tett nese og slitsom hoste. 
Gleden fortrenger det bort ! 
Ja det hjelper virkelig å komme seg ut i naturen !

Vi anbefaler en tur på Gruda, 
der er idyll ;)

2 kommentarer:

  1. Så koselig med et flott Jærinnlegg her før jeg skal ta kvelden.
    Det er jo flott på Jæren, og du er flink til å ta bilder.
    Kjempefine naturbilder, ja av ungene også. Nydelige.
    Godt å høre at du er så positiv på tross av
    alt det du må igjennom. Har savnet innlegg fra deg i sommer,
    og lurt på hvordan det stod til med deg
    Håper du får en god høst Ønsker deg virkelig det av hele mitt hjerte
    Ønsker deg ei veldignet god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for både fine ord og gode tanker ! Eg har savnet blogg, både min egen og andres :) Men det har bare ikkje vert krefter igjen. Men nå håper eg at det blir bedre utover høsten :) Velsignet god helg tilbake !!

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)