fredag 3. april 2015

God Påske !

Bare innom en aldri så liten tur for å si hei og god påske ! 
Har mer enn nok med å ta meg av hjem og barn for tiden, 
så der er lite ekstra tid og energi til blogg. 
Det har vert litt våkenetter i det siste, 
og en forkjølelse som henger i... 
Så kroppen er ikke helt i humør kan en si hehe... 
Så her er ingen reising, og lite utetid, selv om solen stråler !! 
Kjenner det irriterer, og dette er det verste med kronisk sykdom.
Smerter, kramper og lite energi,
det kan jeg fint takle.
Men når jeg føler at jeg ikke får gitt barna de opplevelsene
jeg ønsker å gi dem,
det er det verste med kronisk sykdom !
Jeg kan bare håpe at de ikke vil føle de går glipp av noe 
når de blir eldre. 
Akkurat nå tror jeg de har det supert nok,
av den enkle grunn at de ikke vet bedre hehe.... :)
Men vi har da kost oss en hel masse!
Man må jo gjøre det beste ut av det! 
For her er mamman og pappan med på
  påskeverksted fra morgen til kveld, 
bare avbrutt av bittelitt annen lek og mat ;)











Yepp vi har kost oss en hel haug ! 
Men i morgen vil jeg veldig gjerne komme meg UT ! 
Her skal jo bli tilnærmet vindstille, det har det IKKE vert de siste dagene!! 

Nå skulle jeg gjerne holdt en "preken" om at alt dette ikke betyr noe egentlig,
for det viktigste er hva som hendte for 2000 år siden....
Grunnen til av vi feirer påske.
For det mener jeg jo egentlig....
Men jeg skal ikke gjøre det ;)
Men jeg synes alle bør lese "Påskens egentlige mening", som Kristine Banggren skrev i Aftenposten,
Veldig godt skrevet enten en tror på påske budskapet eller ikke ! ;)

Hva har DU gjort i påsken ? ;)

Ha en fortsatt nydelig fin og velsignet påske ! 

 


2 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt at du gjerne skulle vært mer aktiv sammen med ungene dine.
    Men du er der for dem, Dere leker sammen, lager ting sammen.
    Ikke så alle unger som får lov til å kose seg hjemme sammen med foreldre.
    Det virker som enkelte stresser rundt på alt mulig hele tiden.
    Tror ikke unger har godt av det. Tror de vil huske denne tiden som trygg og god.
    Og så legger dere jo inn en tur ut av og til også da. Og til eldre de blir til mer
    forstår de av hvorfor dere gjør ting litt anderledes. Og så kan de etterhvert være
    med på aktiviteter uten foreldre.
    Skal inn å lese den artikelen.
    Ønsker deg og dine ei velsignet god påskehelg :)

    SvarSlett
  2. HEI!
    BERRE INNOM FOR Å SEIE HALLO OG AT EG TENKJER PÅ DEG OG DINE.
    HER HAR REGNET AUSA NED OG DET FRISTAR IKKJE MED UTELIV, MEN TIL HELGA ..

    KLEM :-)

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)