søndag 4. oktober 2015

Høstkos...



Fotball blir ikke det samme igjen, etter der er kommet små barn i hus hehe... :)


Sånn er det bare !
Men prøver å oppdra barna så godt som mulig, ja til å like fotball :)





Og da spesielt Liverpool selvfølgelig :)
Her jubles det i dag for Liverpool måååål !! :)


Men idet Liverpool skal sparke igang andre omgang, 
tar jeg barna med ut på tur, så far i huset får bittelitt alenetid :)

Jeg liker godt fotball jeg altså, men i dag fristet det litt mer å nyte naturen. 
Det er lenge siden vi har hatt en god tur ut, og enda lenger siden en høst tur med kameraet !!

Så i dag drog barna og jeg på tur i Kleppeloen. Kristian i vogna, og Hanne på sykkel med støttehjul.





I dag hadde jeg lyst på en skikkelig ut i naturen tur, så vi drog med pølser og engangsgrill, 
og kjeks til dessert :)
Her skulle det koses !!
Koselig ble det da også, 
selv om jeg faktisk tror det var mammaen som likte pølsene best :)






Storesøster stod for underholdning, mens mammaen passa grill og grilla pølser.





Joda, godkjent :)
 

 (Åh jada, noen ekstra smilerynker det siste året.
det er sånt som følger med å være lykkelig tobarnsmor :) 


Det er ombygging i Kleppeloen. Der lages en stor dam.
Det blir nok koselig det, når det blir ferdig. 
Selv om jeg må si jeg likte de store gamle trærne de fjernet, for å få plass til dammen og jeg....

Og så.... 
Litt HØST.... :)

 














Så var den dagen over, og det ble over kveldsmat tid, før vi kom oss hjem. 
3 timer i det fri gikk fort, med ild, pølser, kjeks, og lekende glade barn !! :)
Nydelig herlig var det. 
Så tar vi straks fatt på ei ny uke,
det er barnehage for 4 åringen og jobb for pappaen.
Endelig helg for mammaen :)

Håpe alle andre har fått nyte høst helga! 

Ha ei nydelig ny uke !!



2 kommentarer:

  1. Kjekke glimt frå din kvardag!
    Nydelige bilder.

    Fin veke til deg :-)

    SvarSlett
  2. Mange herlige høstbilder.
    Koselig med grilltur ute på en slik fin dag.
    Ønsker deg ei riktig god ny uke :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)