tirsdag 27. mai 2014

Da har EG sommerferie ;)

En deilig sommerdag har det vert. 
Sol og 20-25 varmegrader. 
Og det passet jo helt perfekt, når me skulle ha sommeravslutning med allidretten ;) 
16.30-18.00, rett etter jobb for å si det sånn. Yngve kom hjem og snudde i døra.
Lasta sykkelen med støttehjul i bilen, og så kjørte me til Orre.
Der me har hatt barneidretten hver tirsdag i år.
I dag, var det avslutning for alle aldre i barneidretten.
Og Kjempe kjekt var det.  Hanne har gledet seg. 
Men ho har nok ikkje skjønt at det ikkje var heilt ordentlig barneidrett i dag, slik me pleier ha det. 
"eg tror ikkje dette blir sånn skikkelig gøy barneidrett" sa ho, 
når me satt og ventet på at det skulle begynne. 
Nei det var ikkje som vanlig. Men gøy ble det likevel. 
Sykkelløp, salg av lapskaus, kaker og saft. Orrekaninen kom (maskotten til idrettslaget), 
og alle fikk medaljer for at de hadde vert med på idretten dette året. 
Kjempe stas å få medalje rundt halsen. 
For et par uker siden leverte eg en medlemsliste på heile 35 barn,
ja det har vert veldig bra oppmøte blant de minste, en herlig flott gjeng ;)


Ikkje så lett å få til et normalt smil, når snuppa er stup overtrøtt !!



Og jammen fikk eg og en "påskjønnelse", for å ha vert trener dette året. 
Et kubbespill ;) Det blir gøy å prøve utover sommeren. 



Jo det ble en veldig fin avslutning. Men litt trist og hehe... 
For nå har eg sagt fra meg treneransvaret fra høsten. 
Det har vert et kjempe kjekt år med de minste idrettsutøverene ;) 
Eg håper jo me uansett kan gå til neste år og, for Hanne synes jo det er så kjekt. 
Og eg synes det er viktig at ho får ta del i idrett fra ho er liten. 
Men eg synes det er litt slitsomt å ha ansvaret, når eg ikkje aner hvordan formen blir etter me får en liten til i hendene. Men me får se, kanskje kommer eg tilbake ;) 
For det har gitt meg utrolig mye !
Men nå, først er det hvertfall sommer ferie for idretten, og dermed for meg ;)
 Og om bare 2 og en halv uke, så er det sommerferie for de to andre i vår lille familie og. 
Det blir deilig !! ;)

NÅ sover Hanne søtt i senga. 
Ho var rimelig høy, og helt på en snurr når me kom hjem litt over seks.
Så litt kamp ble det, å få til tannpuss og natt stell. 
Det er jo ikkje så lett å lande, når en har hatt så kjekk dag ;)
MEN Ho slukna i det ho la hodet på puta, omtrent.... ;) 
Tror ho har hatt en fin dag, og en fin ettermiddag.

4 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har hatt en fin ettermiddag. Avslutninger er somregel gøyale.
    Barna tar seg helt ut og er både slitne og som du sier helt skyhøye på all aktiviteten
    og morroa. Men så når de først kjenner puta mot kinnet så slokner de som bare det og
    sover sin søteste søvn. Det er godt å se. Da har de hatt det fint.
    Ønsker deg lykke til med magen og formen framover. Så godt at du er i toppform!!!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja me hadde en kjempe fin ettermiddag ;) Og ja det er så absolutt deilig når snuppa sovner så fort, kan bare være bitte litt utfordrende i timen før leggetid hehe...
      Og takk takk, ja det er fantastisk å være i så god form !! ;)
      Klem

      Slett
  2. Er jo kjempeflott at du har hatt ansvar for den gruppa i et år.
    Er viktig å ha slike enkle aktiviteter som også de yngste kan være med på.
    Du er nok tilbake igjen om ei stund. Men greit å se hvordan dagene blir
    til høsten ja. Ønsker deg en flott sommerferie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har vert utrolig kjekt å ha ansvaret for den herlige gjengen !
      Og ganske utrolig egentlig. Trener er vel det siste folk som kjenner meg,
      har trodd eg skulle begynne med hehe.. Men det krever jo ikkje så masse å ha de små. Og så har eg hatt med meg 2 andre damer å spille på, når eg ikkje har klart å gå. Så eg har sluppet å ha det presset at eg MÅ hver gang ;)
      Klem

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)