onsdag 28. mai 2014

DEN FØLELSEN...


....Når du har stått opp halv åtte, hentet ei strålende blid jente i senga si, 
sagt ha det til pappaen, trillet ei tung vogn bort til barnehagen i tide til frukosten der. 
Så en tur på butikken på vei hjem, vel hjemme etter å ha gått 3-4 km, 
spise litt frukost selv, før du rydder og vasker leilighet i 2 timer. 

DEN følelsen når du så setter deg ned, og ... kjenner ingenting !! ;) 
Ingen smerter, ikkje sliten, bare den deilige gode følelsen av å ha fått litt 
orden på en rimelig rotete leilighet !! ;) 
 
Og her eg sitter nå, er eg så utrolig takknemlig. Takknemlig for at eg har krefter. Takknemlig for å kunne holde litt orden på hjemmet uten å slite meg helt ut. Takknemlig for at eg bare har gode følelser i kroppen. Takknemlig for at eg får ha et så fantastisk svangerskap. Så mange får problemer, og vondt både her og der... ! For meg, er svangerskapet et pusterom fra sykdom og smerter. Og eg er så takknemlig for at eg fikk oppleve det igjen. Så får det heller bli som det blir når disse månedene er over. Da får eg noe annet stort å glede meg over, uansett hvordan formen blir. En som ligger og sparker så hardt at det allerede viser utenpå magen ! ;) Gleder meg !

Men ennå, skal eg bare nyte kreftene, nyte å kjenne livet i magen, nyte sol og fint vær, nyte en hvertfall ganske ryddig leilighet ;) Og ganske snart, skal eg nyte selskapet til ei lita jente og den gode pappaen hennes. Og i morgen er det fridag !!

Håper du også ser ting i livet å nyte, å være takknemlig for . For livet blir så mye bedre om en har fokus på de gode ting, i stedet for de vanskelige. 
 

Ha en strålende fin dag alle sammen, 

en deilig sommerdag er det vist i hele landet i dag ;)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer og hurra! Kommer det en baby snart? Viktig å være takknemlig for det vi får, og det vi har! Livet virker lettere, når en kan vise litt takknemlighet. Gleder meg med dere <3 Ha en flott fridag, med nyvasket leilighet og alt. Varm klem fra mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og ja her kommer det en baby i september ;)
      Me gleder oss masse !
      Klem

      Slett
  2. Så glad på dokke sine vegne!!

    Og du, september er ein fin månad ;-)

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ! ;)
      Ja september er en fin måned,
      får bare håpe han holder seg inne så lenge !! ;)
      Klem

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)