torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år og takk for det gamle ! ;)

Happy new year
Happy new year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes, our will to try
If we don't we might as well lay down and die
You and I


Riktig godt, godt nytt år!

Det er 1 januar!
I går var siste dag i 2014,
og kvelden ble feiret, som seg hør og bør,
i selskap med min kjære, våre søte små, og et vennepar.
Fantastisk nydelig pinnekjøtt med tilbehør stod på bordet,
(det vil si det stod på kjøkkenet, stående bufe må til i ei lita stue;)
og nydelig jordbær is til desert :)
En fin og rolig kveld. 
Hanne holdt koken til halv elleve. 
Da hadde ho stått for underholdningen i 3 timer, 
så det var ikkje rart at ho sovnet momentant og sov til halv ti i dag :)


Hanne og eg var ute på vandring klokka seks i går. Det var fakkeltog opp til Kleppevarden,
der det var oppskyting av raketter.
Pappaen var hjemme og passet Kristian og pinnekjøttet.


Stjerneskudd var nesten like gøy som rakettene ;)



 Hanne stod for underholdningen, danseoppvisning store deler av kvelden ;)




Tenk at enda et år er omme, et nytt står for døren.
Eg har så uendelig mye å være takknemlig for i året som gikk!
Så hvis året som kommer bare blir halvparten så bra og innholdsrikt,
da blir det likevel et kjempe år :)


 Og eg gleder meg!
For eg vet at det er mye opp til meg selv, hvordan året blir!
Nye blanke ark ligger forann oss, og det er bare opp til hver enkelt hva de skal fylles med.
Neida, det er ikkje alt me kan styre og velge,
men me kan velge hvordan me vil leve det livet me får, 
og hvordan me tar det som skjer oss ! :) 
Og me kan velge hvordan me skal møte verden.
Tenk om alle hadde som hoved nyttårsforsett

Å spre så mye glede, godhet og kjærlighet som mulig !

Eg tror det ville sette spor ! :)
Skal me prøve?? :) 

Det er mange som har satt spor i livet mitt i året som gikk,
både ute i verden, og gjennom blogg eller facebook.
Når en "bare" er hjemme, så har det til tider veldig mye å si,
å få kikke innom en liten del av livet til mange der ute.
Akkurat din status på facebook eller ditt blogg inlegg, 
kan være et lyspunkt en dag :)
Så tusen takk for alt du har delt,
og tusen takk for hvert "besøk" ! ;)


Et velsignet godt nytt år til alle!!

 



6 kommentarer:

  1. Ja er det ikke herlig med disse små som tørr å by på seg selv.
    Er bare dumt at de fleste av oss etter ei stund ikke syns vi
    kan gjøre det. Ei herlig jente du har.
    Så flott med fakkeltog og rakketoppskyting så pass tidlig at
    ungene kan være med på det.
    Vi fikk med oss en uvelkommen gjest fra Jærturen. Så her er både
    mannen og jeg omtrent sengeliggende i dag. Han var ikke i form i går heller.
    Jeg kjente det begynte, men måtte ha med oss nyttårsfesten hos venner,
    så vi holdt ut. I morgen er det julefest så jeg må bli litt bedre til det.
    Hjelper ikke å være sjuk når en har ansvar for å lede festen.
    Jaja. blir vel litt bedre, får kaste innpå noe paracet så går det nok.
    Gleder meg til å følge deg og din familie inn i det nye året
    Ønsker dere et velsignet godt nytt år :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Jo synes det er herlig at ho vil ha underholdning for alle. Har lyst ho skal få gå på drama eller noe etterhvert hvis ho vil, for ho er veldig til å opptre :)
      Eg håper formen er bedre nå, og at festen gikk greit.
      Et velsignet godt nytt år til deg også!
      Nyttårsklem

      Slett
  2. Godt nyttår til deg også :)
    Så søte barn du har!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og riktig godt nytt år til deg også :)

      Slett
  3. Godt år til deg og dine. Jeg synes det er så fint at du skriver at du føler deg takknemlig! Det gjør jeg også. Vi kan glede oss til nytt år :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja man må nyte de goder en får, og være takknemlig, Det gjør livet mye lettere !! :)
      Riktig godt nytt år !!

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)