lørdag 22. september 2012

MY LOVE....



 I 12 år har jeg kjent Yngve, og i januar har vi et 12 år langt forhold bak oss. Et forhold som startet med en feil oppringing! ;) Det er mye jeg har glemt fra de siste 12 årene, men jeg husker godt når venninnene mine og jeg satt i kantinen på Gand Vgs, og skrev meldinger med han. Stakkar han som var på jobb, mens vi bombarderte han med meldinger ;) Det startet med at han skulle ringe til broren, men ringte feil, og kom til en venninne av meg isteden. Men "fjortis" jenter (19 år hehe) som vi var trodde vi ikke på at han hadde ringt feil, vi var sikre på at det var en som gikk på skolen vår. Så vi skulle jo finne ut hvem denne fyren var, dermed meldinger i fleng. Og stakkar Yngve, han svarte så godt han kunne ;)

Etterhvert ble det stort sett Yngve og jeg som skrev til hverandre, og i januar 2001 kom han på besøk til meg for første gang, 13 januar faktisk! Da startet forholdet vårt;) En kan jo spørre seg om det var bad luck å starte et forhold den dagen, for vi har mildt sagt truffet noen fjell de siste 12 årene, sykdom og smerte, avhengighet, arbeidsledighet, elendighet,  osv...  

Men etter vi fikk vår herlige lille Hanne for snart 20 måneder siden, har livet begynt å gå mer på skinner! Hun var som en solstråle som kom og lyste opp en noe vanskelig tilværelse. Og det var som om den solstrålen gav livsviktig næring til oss begge. Å se Yngve som pappa til Hanne, og hvordan han har vokst med oppgaven har vert helt fantastisk! De 2 siste årene har han virkelig svømt over hav og klatret over fjell for oss! Det har vist meg en Yngve jeg ikke viste fantes lenger, og han har deffinetivt smeltet hjertet mitt på ny!! Nå er han min største trøst, støtte, og den jeg ler høyest (og oftest;) sammen med! Etter 12 år er alle grunner til ikke å si ja til hverandre blitt fortid! Nå vil jeg svømme over hav og klatre over fjell sammen med Yngve! ;) Så nå, NÅ går vi mot den fremtiden jeg alltid håpte vi ville få,
 SAMMEN !!! ;)


Har ikke bilder fra 2001 på pc, men tror det er like greit at vi ikke kan gå lenger tilbake i tid enn til 2007. Tror (håper) vi kan si at vi bare blir bedre med årene ;)





MY  LOVE


When I first laid my eyes on you, I already knew,
that my love for you was pure and true! 
It seemed like I had known you for a hundred years,
and the thought of not being with you, gave me eyes full of tears! 

Yet we have climbed many mountains, our road has been long.
But I am so happy to say it made our love grow strong.
And now we are ready to leave the past,
and ride happily in to the future at last!

When I look to the future, I’m so happy to see,
that whatever comes, there is you and me.
I am curtain we again will meet bumps in the way,
But with you by my side, I know it will be okay!

Your arms around me, your skin against my skin,
is the best place in life I have ever been
Your loving eyes and beautiful smile,
gives me a heavenly wonderful feeling inside!!

 You said you loved me, but I could not believe.
Until I could feel that my heart received,
the love and care that you now can give
 and YES I forever by your side will live!

L OVE  Y OU !!


Trygge sammen! ;)


Den kjærlige familiemannen
Elsker deg Yngve!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)