onsdag 17. april 2013

Natur i full flørt ;)



Sol og 10-12 grader er ikkje feil tur vær ;) Det var herlig å komme seg ut på tur! Yrende liv i Kleppeloen i dag og, så eg måtte jo knipse litt mens Hanne lekte ;) Det er så til de grader vår nå, og det er tydelig at naturen er i det flørtne hjørnet om dagen, til og med trærne (se bilder lenger ned... ;) Litt synd ikkje kameraet mitt funker til fugle bilder (litt dårlig zoom...), for der er fugler overalt hvor en snur seg, og skikkelig lekre er de, men litt for redde... Men her kommer et lite knippe av dagens foto fangst ;) Eg har og begynt å leke meg litt med "Photoscape" (fotoredigering). Synes det gir så mye mer liv til bildene, når en får en ramme rundt !






Måtte stoppe ei god stund ved dette treet, når eg tilfeldigvis såg denne kjærlighets erklæringen ;)



 Ble så inspirert av kjærligheten i naturen i dag... ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)