søndag 10. februar 2013

Gratulerer med morsdagen mamma!!




MAMMA

Det var du som bar meg 
frem til denne verden
Og i mitt lille øre
Hvisket lykke til på ferden

Dine ord gav meg styrke
De lærte meg å leve
Og se på livet som en reise
Og ikke bare streve.

 Din kjærlighet var det
Som løftet og bar meg
Inn i det som ble mitt liv
Og bort i fra deg



                                                                    Men I mitt hjerte
                                                                   For alltid bor
                                                                      En evig lengsel
                                                                       Hjem til deg min mor
                                                                                                                                   (Å.Flokketvedt)



Gratulerer så masse med morsdagen! Du er den beste mor det går an å ha! Som menneske og mor er du mitt største forbilde, så vennlig, god og kjærlig mot alle! Eg kunne skrevet uendelig mye om alt du har gjort og betydd for meg, men sjansen er stor for at du ville følt deg brydd, da du ikkje er den som snakker høyest og stikker deg frem. Men alle som kjenner deg, vet kor varmt og flott menneske du er! Er så uendelig glad i deg!
Kjempe klem... ;)


Min oppgave som mor er å sørge
for det som er mulig,
og å stole på Gud i det umulige
(kunne veldig godt vert sagt av mamma!)
[Ruth Bell Graham]
-----------------


Mamma med Hanne på sykehuset.

Mamma og barnebarn

Mamma og pappa med barnebarna






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)