lørdag 11. mai 2013

Vår PERFEKTE 2 åring ! ;)

Har funnet sofaen for kvelden... Me har sett Wigan slå Manchester city i Fa- cup finalen ;) Me er jo ikkje fan av noen av lagene (holder med Liverpool;) Men det er alltid gøy når underdoggen vinner synes eg! Nå venter me på at Stian Blipp skal vinne folkets pris i gullruten på Tv2 ;)

Det er lørdag, familiedag, me har kost oss masse ;) Hanne synes det er fantastisk å ha pappaen hjemme heile dagen. Selvfølgelig synes eg og det. Det er koselig i tillegg til at eg får sove MYE mer ;)

Det var litt kaldt ute i dag, og blåste en del. Hanne er snufsete, så me har vert mest inne. Men me har nok å gjer på. Hanne har fått perler. Når me var i Etne sist, lærte ho å perle av kusine Kristine. Det var veldig kjekt, så me måtte jo skaffe det.

Hanne sin arbeids pult på rommet sitt. Merk den gamle dukka mi til venstre i bilde ;)

Tidlig i dag ville Hanne "pæle". Ho satt på rommet sitt i nærmere en time, og satte på plass perle etter perle. Eg måtte sitte og sjå og høre på ho. Måtte ta inn synet av den lille jenta mi, som er blitt så stor og sitter å prater i vei med seg sjøl ;)




Dyp konsentrasjon !
"Sån å sån å sån, shjempe ba, åh datta ne, sån passe de, shjempe ba (smiler fornøyd), en to tje fi sån å sån å åtte ni....."
(Sån og sån og sån, kjempe bra, Åh den datt ned, sån der passer den, kjempe bra, en to tre fire og sån og sån og åtte ni)

Eg vet ikkje om eg skal le eller gråte der eg sitter , gjerne begge deler. Det er et nydelig syn, som beroliger et bekymret mamma hjerte. At så mye kan skje på to år, fra Hanne var et lite nøste på 1800 gram (for tidlig født). Eg har heile vegen gått med en usikkerhet om Hanne ville utvikle seg normalt. Når eg fikk innlagt medisin pumpe mot sykdommen min, fikk eg beskjed om at eg måtte skru den av, om eg noen gang skulle ha barn. Så egentlig trodde eg aldri eg ville bli mamma. Da eg 9 år seinere ble gravid (ikkje heilt planlagt ;) Ble eg først  veldig lei meg, for eg trodde jo ikkje det ville gå bra. Men da fikk eg ny beskjed. Det burde gå fint å bruke medisinen under svangerskapet. Men de hadde jo ingen erfaring med det, da de ikkje viste om noen som hadde fått barn med baclofen pumpe. Så eg har heile veien vert spent på om alt ville gå bra.

Men når eg nå ser den fantastisk herlige 2 åringen vår, blir eg veldig beroliget ! ;) På 2 års kontrollen forrige veke, ble eg og beroliget.... ho utvikler seg akkurat som ho skal ! ;) Litt lang... men det ligger jo i familien hehe.. ;) Det er jo alltid et under når et lite barn blir født! Men hos oss føler eg det er et ekstra stort under, ho er en velsignelse som eg er ufattelig takknemlig for!! Nå er me bare kjemmpe spent på å følge den videre utviklingen og bli kjent med den herlige jenta vår! ;)




Prøver å regidtrere meg på Blogurat http://bloggurat.net/minblogg/registrere/d86f6043057014d06519f1228fc86e3e8de3f9e7

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)