tirsdag 17. juli 2012

Først og sist... Det aller første innlegget ;)


Det aller første innlegget handler om noe jeg har lyst til å få enda mer tid til fremmover. Nemlig å lage kort ;) Det er en fantastisk fin hobby! Ikke bare får en bruke kreativitet og mange fantastiske produkter. Du bruker kortet etterpå for å glede andre ;) Det er så kjekt å sende fra seg et kort du har sittet å brukt mye tid på. Her er et av mine aller første kort, som jeg laget for nå snart 15 år siden. Heldigvis har jeg forbedret meg litt hvertfall.... For det andre kortet, er det siste jeg laget. Det var til min tantes 60 års dag. Jeg ser jeg har langt igjen før jeg når opp til noen av mine venninders nivå, men en må jo ha noe å strekke seg etter ;) Så håper jeg det går samme vei med bloggen også ;)

Et av mine aller første kort.
Mitt siste kort, men forhåpentligvis første av mange flere ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)