tirsdag 17. juli 2012

Vår lille prinsesse

 Jeg rekker et innlegg til før sengetid, og det må handle om vår lille prinsesse; Hanne. Mamma rollen er den rollen som absolutt har stått sterkest de siste 18 månedene, og vil nok bli en del skrevet om her på bloggen. Å få lov til å være mamma er fantastisk ; inspirerende, gøy, lærerikt, givende, krevende, slitsomt og mye mye mer ;) Bare så trist hvor utrolig fort man glemmer... Allerede nå har jeg nesten glemt hvordan Hanne var og såg ut som liten... så når jeg nå blar i et og et halvt år gamle bilder, er det rart å tenke på at det er den samme lille (store;) engelen som nå ligger å sover i senga si.

 Hanne ble en liten keiserinne den 03.02.11. Jeg fikk svangerskaps forgiftning, så hun måtte bringes til verden altfor tidlig. Men det gikk bra! 1890 gram var ikke store babyen, men der var noen på føden som kun var 500 gram, så vi syntes likevel vi var heldige! Og Hanne klarte seg utmerket, noe hun også har gjort siden. Hun er nå ei aldeles perfekt jente på snart 18 måneder. STOR jente er hun, hun løper, sier pappa, mamma, pus, bæ og brumbrum ;) Ja vi har to katter, sauer som nærmeste nabo, og Hanne elsker nå å være med pappaen og kjøre tur i BMWen ;) Bildene viser Hanne ca fra måned til måned fra nyfødt frem til i dag.

Ved termindato var Hanne ei komle, så jeg var egentlig
 veldig takknemlig for at jeg slapp føde henne da ;)










1 år og STOR jente! Sjokolade kake er kjempe godt ;)




Endelig kom våren! ;)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)