tirsdag 31. juli 2012

Ny hobby ;)

En del av en husmors egenskaper er å kunne sy, strikke og hekle hehe... Jeg har i lang tid blitt inspirert av hekle kunstene til familie og venner. Jeg har jo også heklet før, men det er LENGE siden. I den siste regnfulle tiden har det fristet mer og mer å prøve seg, det endte med at jeg gikk til anskaffelse av heklenål og tråd for å sette igang. Dessverre var ikke hukommelsen helt på plass, så jeg slet en del med å komme igang!! Men så kom redningen.... en tur til svigermor ;) Hun er en reser på hekling, og å lære bort. I helga var vi i Kristiansand, og jeg fikk nakkepute  (viktig ;), nye gode heklenåler, garn og ble   kurset ;) Det var veldig gøy, og her er det førset resultatet: gryteklut ;) Bare en foreløbig, men der må jo komme en til... Jeg er også igang med et skjerf til Hanne. jada man må begynne i det små, så får jeg se hvor det bringer meg. Nå er jeg hvertfall igang, og det er kjempe gøy ! ;) en hobby som virkelig ambefales!

2 kommentarer:

  1. Hurra for heklelyst! :D
    Håndarbeid er fantastisk tidsfordriv og avslapping! ;)

    SvarSlett
  2. Ja og du er en av de største inspirasjons kildene ! ;) Så takk for det ;)

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)