fredag 17. januar 2014

Nattevåk og bloglovin ;)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8315089/?claim=t9jvvg96kxh">Follow my blog with Bloglovin</a>


Må jo ha noe å gjøre på mens en venter på at den lille jenta i senga skal slutte å hoste, og sovne ordentlig... Å legge seg i senga igjen er jo helt håpløst, når du må løpe gjennom hele leiligheten igjen etter 2 minutt. Nei da er det bedre å sitte utenfor barnerommet og bryne seg på tekniske data "problemer"/utfordringer... mellom trøsting og synging og saft og diverse..... ;) Så kanskje eg hvertfall får noe ut av nattevåk ;)

Varm saft
Vaske litt spy (ikkje greit å hoste til en kaster opp !! )
Skifte på senga
Skifte på jenta.
Hostesaft
Paraceth
Nesespray
En doc drops
Legge 6 bøker under hodeenden av senge.
Lese en barnebok.
Så litt tannpuss selvfølgelig (litt drops fast i tennene, da kan en ikke sove!! ;)
Og enda litt mer varm saft
Skifte ei diger tisse bleie
Og så en 20-30-40 sanger....

Og så...
Klokka er snart 3 nå, og eg har sitte her/stått på barnerommet i 3 timer. Men nå tror eg endelig eg både har fått Hanne til å sove rolig, og fått registrert meg ordentlig på bloglovin.... håper hvertfall ;)

Håper alle andre sover søtt i sengene sine, det skal eg gå og prøve på nå !! Og nå er eg litt takknemlig for at Yngve er sykemeldt ut uka, så han kan hjelpe med Hanne i morgen ;) (Føler meg litt ond da... stakkaren er forkjøla han også, så en skal vel ikkje være glad for det, men da får eg hvertfall hjelp hjemme ;)

4 kommentarer:

  1. For en natt du har hatt.
    Håper du får sovet godt i dag da.
    Er jo så vondt når de små er syke.
    God bedring til begge sjuklingene :)
    Håper dere får ei god helg uten sykdom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for deg ;)
      Ja det var en litt slitsom natt hehe...
      Men har fått sovet litt i dag, så holder ut ennå hvertfall.
      Men det blir tidlig kveld her i huset,
      hvertfall hvis det er opp til meg ;)
      Ha en fin fredagskveld, og god helg !

      Slett
  2. God bedringsklem sendes ! Håper det går bedre nå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det ;)
      Jo der er bedring i heimen,
      hvertfall på den minste av oss...
      Men er jo typisk at når de andre i familien kommer seg,
      så sniker det på mor...
      men men prøver å "ville" det vekk ;)

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)