onsdag 15. januar 2014

Ukens høydepunkt...


I går var det igjen tid for en av de tingene eg ser mest frem mot i hele uken !! 

Barneidretten.

1 time der eg er bare Åshild (uten sykdom).
1 time der eg kan bruke meg selv på en litt mer profesjonell måte.
1 time sammen med herlige barn.
1 time der eg møter, og snakker med andre mennesker.
1 time med noe som kan minne bittelitt om en jobb...

Det er så herlig, å få bruke seg selv litt på den måten. 
Få kjenne at en mestrer noe.
Når eg får kjenne DEN følelsen, åh som eg savner jobb da !!

Å kunne

Planlegge
Gjennomføre
Mestre
Utvikle seg
Oppleve felleskap 
Men eg må jo bare takke for det lille eg får, 
og er kjempe takknemlig.
Så håper eg at eg kanskje kan få gjøre mer av sånt i fremtiden.

MEN....

Eg blir sliten,
ofte KJEMPE sliten etter den timen.
Eg må jo være så PÅ.
Og AKTIV.
Men det er SÅ verdt det !! ;) 

Gleder meg til neste tirsdag !!


Eg er ganske sliten i dag også,
var jo så dum å drikke en energi drikk før barneidretten i går
(var strengt tatt nødvendig, men var vist dumt likevel)
Energidrikk klokka halv fem, 
det hadde vist påvirkning på nattesøvnen også,
for den fant eg ikkje før i 1 tida i natt....
Men men... nå er eg jo så heldig at eg kan gå å finne senga igjen ;)
Veldig takknemlig for det også !!

Dere andre...
Må ha en kjempe fin dag.
Ja det skal eg og altså,
bare sove litt først ;)

4 kommentarer:

  1. Ja du er jammen tøff som gjennomfører en slik økt
    hver uke. Men forstår deg så godt.
    Håper du har fått sovet godt i dag
    og har nok energi til kvelden :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, nå har eg sovet godt ;)
      Tror ikkje eg er så veldig tøff hehe...
      Og det trenger ikkje være så slitsomt
      å ha barneidretten... Eg kan jo bare gå
      og låse opp gymsalen,
      men en vil jo gjerne gjøre en så god jobb som mulig ;)
      Ha en fin dag !

      Slett
  2. Tror det er sunt å ha noe utenom hjemmet, der du bare er deg. En kan jo bli litt rar av "bare" å være hjemme? Godt å komme seg ut, se andre folk og være alt annet enn mamma? Lykke til videre. Fin kveld i stua :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ;)
      Ja det er så absolutt sunt å ha noe utenfor hjemmet, noe eget ! Så eg er veldig takknemlig for det ;)
      Fin kveld til deg også ;)

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)