onsdag 21. august 2013

Et lite knippe ferie-natur...


 Av de 500 bildene som ble tatt på den lange ferieturen vår, var halvparten naturbilder...
Etter et par døgns redigering, sitter eg igjen med 1/4 som eg synes ble ganske fine ;) 
(sikkert ikkje veldig bra teknisk, men eg liker motivet hvertfall )
Fikk lyst til å dele et lite knippe, av den naturen me har fått se de siste 14 dagene...
Håper andre også ser noe fint her ;)






"Forlatt"... Eg har en veldig svakhet for alle slag gamle ting og tang ;) Disse to syntes eg var veldig sjarmerende!

 På det blide sørlandet var me omringet av flotte svaner... her en familie på 4 ;)
 


På ei strand, som viste seg å være ei nudist strand (ifølge skilt...  ;) møtte me denne store og flotte familien. Mor, far og heile 7 barn !! Ble litt knipsing her kan du sei...






Og når solnedgangen kom, kom der ei enslig flott svane svømmende forbi... 
 




 Fine himler, fann me i fleng. Og eg er jo veldig glad i de, så der blei en del knipsing på ulike strender ;)













Dette bilde kan eg desverre ikkje skryte av å ha tatt sjøl. Eg var litt fortvilet når Hanne MÅTTE ha mammaen sin ved sengekanten, når solnedgangen var på det fineste. Da var Yngve så snill at han knipset litt.. ;)

Me har hatt en del shopping og, men det er alltid naturen eg nyter mest ! Og me er så heldige å ha ennå ei lita veke igjen av ferien, og håper me får nyte noen soldager til... i Etne ;) Så... hvordan har din ferie vert ? Håper du har fått oppleve noen soloppganger og solnedganger ;)

2 kommentarer:

  1. Så mange vakre ferie og sommarminner!
    Godt å det med inn i hausten :-)

    Fortsatt god ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det ! ;) Ja nå synes eg me har hatt en fin sommer, og er godt fornøyd. Føler me har fått vår kvote av fine sommerdager og minner. Så nå kan høsten bare komme ;)Ønsker deg God helg og en fin høst, selv om det jammen ser ut som me får litt sen-sommer også ;)

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)