fredag 23. august 2013

Koselig pakke i posten fra "molar85" ;)

Endelig har eg fått hentet premien eg vann i "molar85" sin give away !! Eg har jo vert på ferie så lenge, så pakken ble liggende å vente på postkontoret ganske lenge :( Men i dag kom eg hjem fra Etne, og det var da enda godt, for det var siste frist!
Det var så gøy å vinne, ikkje så ofte eg gjer det, på noenting. Så det var veldig stas å vinne på en give away ;) Og så søt gevinst ! Eg liker jo hverken kaffi eller te, men er veldig glad for denne likevel! Eg gleder meg til å nyte en varm sjokolade eller litt suppe i den fine koppen utover høsten ;) Og de søteste serviettene !
 Så tusen takk ! ;)


Bilde fra molar85.blogspot.com

Og så må eg bare skryte litt av den flotte bloggen, som eg er innom hver dag. Det er ei som VÅGER å skrive og fortelle om det mange ikkje ønsker snakke om, sorg og savn. Og ho gjer det på en slik fantastisk fin måte! Men ja ho skriver også om mange andre bra tema. Det er en av de faste eg leser, og det er alltid rørende, kjekt eller interresant å lese. Så eg vil virkelig anbefale en titt innom henne ;)

2 kommentarer:

  1. Har ikke sett dette innlegget ditt før nå.
    Så skjønn du er!
    Setter utrolig stor pris på det.

    Mange klemmer fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig!! Og igjen takk for gevinsten ;)
      Klem

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)