lørdag 3. august 2013

Første feriedag !!! ;) lyn, torden... og mareritt ?! Blir nok en rolig dag ;)

Det blinker og bråker, og noen har skrudd på dusjen... Ute !! ;) 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 Joda langt borte ennå ;) Det er første dag i den 3 veker lange ferien, men eg tror me holder oss hima en dag til hvertfall ! ;) Været frister ikkje ut å reise i ... Bitte litt trøtte er me og (eller hvertfall eg) ....

"Matish kem, Matish kem !!" (vil gi bestevennen Mathias klem) Kom det fra en HYSTERISK 2 åring klokka 5 i dag morges, eller som eg egentlig vil sei; i natt !! Så måtte eg ut å springe, gjennom hele leiligheten (ja den er faktisk litt lang ;) og bruke 10 minutt på å roe  ho ned og forklare at det var NATT !! Måtte forklare at Mathias og sover nå, og gjerne Hanne kunne få klem i morgen. Det hjalp aldeles ikkje at mammaen kunne gi kos og klem. Det var IKKJE godt nok ;) Men eg klarte nå roe ho til slutt. Og Hanne sovnet og sov til halv 8. Eg sovnet desverre ikkje så godt igjen... slumring kalles det vel, godt der e ferie ;)

Eg vet ikkje om Hanne hadde mareritt om at ho ikkje fikk klem av Mathias, eller om ho våknet og ville ha en klem... Ho blir jo veldig fortvilet på dagen også, om ho ikkje får gitt bestevennen en klem når de har lekt sammen. Eg begynner å lure på om me må ha litt avvenning her hehe... Men nå var jo nettopp Mathias på ferie i nesten 3 veker, det hjalp ikkje ! Det var mas etter Mathias hver eneste dag! Så er eg spent på om det hjelper når me skal på ferie nå, eller om det blir ennå verre ?? Men snart er det barnehage start, DET må vel hvertfall hjelpe litt ! Eller blir det en enda mer fortvilet 2 åring, som ikkje får være så mye med bestevennen?

Eg synes det er søtt at de er så gode venner, men synes og det blir i meste laget når det går ut over natte søvnen ;) Men det er jo fantastisk å få ha en bestevenn når du er 2 år da !! <3

1001, 1002... Det kommer vist nærmere... Litt skummelt, litt spennende ;) Blir nok innedag og sikkert litt lek med Mathias i dag og, så blir gullet fornøyd ;) Ennå ligger gullet på sofaen og ser på Teletubbies, kjempe kjekt... skjønn det den som kan ;) Pappaen i huset ligger i senga ennå, han får få ligge litt lenger på første ferie dagen sin. Fortjener det !! Eg får tusle på kjøkken og se om eg finner noe godt til frukost til oss ;) Hanne vil ha is til frukost, slik som teletubbiesene har nå, hmm... vel er det ferie, men me får finne ei skive først i dag ;) Blir sikkert nok is i ferien som kommer !
Hmm... Bør eg skru av pcen og tv nå slik som i "gamledager", eller er det trygt ? ;)

Og der... ringte alarmen på mobilen.. Det var nå eg hadde håpt me skulle stå opp i dag... hehe... (skal ikkje klage på 7.30 heller altså, sjøl om natta ble litt amputert)
Vel... GOD MORGEN ;)

OG..... Ha en fin dag, med eller uten lyn og torden, ser ut som mange skal få det i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)