fredag 20. september 2013

Fornøyd ;)

Så deilig å synke ned i sofaen på kvelden, etter en dag du kjenner du er godt fornøyd med !! Eg er godt fornøyd i dag ;) Me har vert på tur, har ryddet en del og laget middag, og har hatt ei smilende jente med meg heile dagen... jo godt fornøyd ;)

Etter et par veker med forkjølelse og mye innetid, har me i dag kost oss masse ute! Ja det er jo tross alt fredag, og Hannes fridag . Og i dag skein sola fra skyfri himmel, og me fikk oss endelig ein god tur ut. Sjøl om det kjentes ut som vinteren var rett rundt hjørnet i dag, så var det veldig fint i sola. Men Hanne og eg hadde uansett utstyrt oss godt, og tok i bruk ull for første gang i år. Kjente det var heilt greit ;) Og det var virkelig heilt greit å komme seg ut også. Det er lenge siden me har gått tur nå, det blir stort sett en liten tur på en lekeplass i nærheten, eller bare leke rett utenfor døra hjemme. Kjenner eg har lengtet etter å gå tur ;)

I dag tok me turen opp til toppen av Klepp sentrum. Ikkje noko all verdens tur, hadde eg gått aleine, hadde eg vel vert opp på 10 minutt. Tar litt lenger tid med en 2 åring og vogn på slep ;) Men der er fint der oppe. Lekeplass og en nydelig utsikt over Klepp og havet. I fjord høst var me masse ute å gikk tur på denne tida, og fikk nyte hausten. Men i år går jo Hanne i barnehagen... da blir det lite.

Men i dag var kosedag, så me måtte ut en tur ;) Me klatret og snirklet oss opp gjennom byggefeltene. Kameraet var selvfølgelig med, og Hanne begynner å få øynene opp for motiver ;) Ho stanser stadig opp og perker på blomster og diverse.. " ta bile" seier ho, ja så må me stoppe og ta bilder da ;) Ho er riktig flink!!








Det gjer ingenting at vippa er knekt, den er et fint stoppe og hvile sted ;)

Nå er det The voice på tv 2, og eg drømmer meg litt bort. Eg ELSKER å synge, og går og synger store deler av dagen. Det er terapi å synge ;) Og eg er av de som ofte har drømt meg bort og tenkt, Tenk å være så flink at en kunne vert med på noe sånt ! Det hadde jo vert en drøm ! ;) Men sånn egentlig... er eg ganske fornøyd.... ja faktisk kjenner eg at eg er ganske fornøyd med både dagen og livet akkurat nå ;)

Og det håper eg DU også er !! 

Det er viktig å være glad for det en har, samtidig som en strekker seg etter det en drømmer og ;)

Riktig god helg ;)



8 kommentarer:

  1. For et koselig innlegg!
    Både sang og tur kan vel regnes som sjele-terapi :) Vi også koste oss med the voice i går. Det hører liksom fredagen til.
    Nydelige høst bilder forresten.
    Masse god helg til deg og dine!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det ;)
      Ja det er heilt sant, både sang og tur er sjeleterapi ! Det nytes så ofte som mulig ;)
      Go mandag til deg, og ha ei fine ny veke !
      Klem

      Slett
  2. Så vakkert du skriver. Har lest flere av innleggene nedover her.
    La meg til som følger jeg.
    Nydelige høstbilder fra turen deres.
    Takk for koselige ord inne hos meg:)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei og hjertelig velkommen ;)
      Så kjekt at du ville kikke innom, og takk for veldig koselige ord ! Kjekt at du likte det du leste ;)
      Ei kjempe fin ny veke til deg og !
      Klem

      Slett
  3. Ja vi har mye å være glade for :) Jeg er også glad i å synge, og korsang passer for meg :)
    Nydelige bilder og herlig innlegg!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei og tusen takk ;) Ja korsang er veldig kjekt. Har sunget mye i kor eg og, men på et punkt begynte det å ta så mye tid! men det er synd, for eg savner det... Men det er fint å synge hjemme og da ;)
      Ha en strålende dag !
      Klem tilbake

      Slett
  4. Sååå skjønne bilder med vakre barn og varme, deilige farger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det ;)
      Ha ein strålende dag !
      Klem Åshild

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)