mandag 30. september 2013

HØSTENS FARGER...

Fantastisk høstvær det har vert i dag! Det har det jo vert i helga også, men me har ikkje utnyttet den så veldig da. Hanne har vert ganske forkjølet... Ho var litt bedre i dag, men fikk bli hjemme fra barnehagen, i håp om litt raskere bedring. Det er slitsomt å gå i barnehage ;) Hvertfall mye slitsommere enn å være hjemme hos mamma ! 

Men med det nydelige været som var ute i dag, måtte me en liten tur ut selv om ikkje Hanne var heilt frisk. Det skal jo ikkje skade med frisk luft sier de... så satser på at det ikkje skadet med en time i friluft ;) Litt sandkasselek, kikke på de siste sauene som er ute, hundene som går tur, ekorn som samler mat, og samle litt blader og kongler i ei bøtte,,, det kan vel ikkje skade ;)

Nei det var herlig å komme ut i dag. Me gikk en tur ned i Kleppeloen, der har me ikkje vert på LENGE! Og der var det tydelig at det hadde vert høst ei stund. Føler ikkje eg har heilt fått med meg starten på høsten i år. Me har ikkje vert så mye på tur... Men i dag fikk me en fin tur, og kameraet ble med. Det passet jo fint, siden mandagstema hos Helene var .....

HØSTENS FARGER

Så her kommer et lite knippe av dagens høstbilder ;)












ØNSKER ALLE EN FORTSATT FIN HØST !


For flere flotte høstbilder ta en kikk inn til Inspiration by Helene

16 kommentarer:

  1. Hei! Så nydelige høstbilder! Jeg har også denne morsomme planten med disse flotte rød/oransje frøkapslene :-)
    Ha en fin uke!
    Helene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ;)
      Tusen takk. Ja fant den planten i parken, og syntes den var kjempe stilig! Heldig du som har den hjemme ;)
      Ha ei riktig fin høst uke du og !
      Klem

      Slett
  2. Å der fikk jeg flashback!
    Vi brukte kapslene du har bilder at i div hårpynt, og brudepynt osv da jeg gikk på Vea. De er nydelige å se på og å jobbe med.
    Herlig!
    Tror jeg må jakte på en plass til busker i hagen... Utvidelsesplanene for neste års tar visst form alt...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ;) Oi kreativt, men ja kan tenke meg det ble fint, for de var stilige ;) Ønsker meg en hage eg og, men foreløbig får eg nyte de i parken! Gøy med litt fornyelse av hage da.
      Ha ei fin ny uke !
      Klem

      Slett
  3. Å der fikk jeg flashback!
    Vi brukte kapslene du har bilder at i div hårpynt, og brudepynt osv da jeg gikk på Vea. De er nydelige å se på og å jobbe med.
    Herlig!
    Tror jeg må jakte på en plass til busker i hagen... Utvidelsesplanene for neste års tar visst form alt...

    SvarSlett
  4. Nydelige høstbilder fra Jæren.
    Kleppeloen er nede ved Frøylandsvannet?
    I tilfelle så bor du nok ikke så langt unna min bror og familie.
    Går du i noen menighet på Klepp?
    De er aktive i kirka som vel har tilhold på skolen.
    De har vel og noen arrangemang på Klepp stasjon av og til.
    God bedring til vesla. Ja litt frisk luft skader ikke.
    Bare godt med en liten tur ut.
    Ha en fortsatt herlig høstdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk for det ;)
      Nei det er desverre ikkje ved Frøylandsvannet.. eg bor i sentrum, bare 5 minutt fra denne parken ;) Ikkje så stor, men veldig fint der!
      Me har bare bodd på Klepp i litt over et år, så me har liksom ikkje kommet skikkelig inn i noen menighet her... har vert innom både kirka, bedehuset og frikirka ;) Men det passer liksom så dårlig å gå på gudstjeneste ennå, når Hanne hviler i den tida... Men veldig kjekke folk me har møtt overalt, så det blir nok ikkje vanskelig å finne seg til rette etterhvert ;)
      Ha ei fortsatt fin fin veke !
      klemmer fra Klepp ;)

      Slett
  5. Vackert! Soliga höstdagar är fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja det er ei veldig fin tid me har nå ;) Ha en fortsatt fin høst !

      Slett
  6. Hei Åshild :-):-)
    Vet du jeg tror jeg kom bort i slett knappen på kommentaren din da jeg skulle publisere den??:/// uff
    Det var i allefall ikke meningen <3
    Ble så gla da eg så kommentaren fra deg :-)

    Klemmer Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, fort gjort ! ;) Men kjekt du likte kommentaren da, det er jo det viktigste ;)
      Og kjekt du likte bildene ! ja det var en herlig dag !
      Klem

      Slett
  7. Glemte å si at bildene dine var så vakre og en nydelig skildring av dagen ute ♡

    En klem til;-)

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)