mandag 23. september 2013

Mandags utfordring: FARVELL SOMMER

Eg har aldri vert med på en blogg utfordring før,
men når eg såg alle fine bidrag som var kommet inn
hos  Helene, så fikk eg lyst til å slenge meg på. 
Og så var det jo et veldig fint, dog litt trist tema; 

FARVELL, SOMMER. 

Eg er spesielt fornøyd med sommeren i år, me har fått opplevd så mye ! 
Og med Hanne som er blitt ein stor 2 åring, 
er det ekstra mye spennende å sjå og oppleve. 
En opplever ofte verden på ny gjennom et barns øyne ;)

Her kommer et lite glimt av vår sommer...





Mange flere flotte bidrag finnes hos Inspiration By Helene

FARVELL SOMMER
VELKOMMEN HØST ;)
HA EIN FIN HØST ALLE SAMMEN !!


4 kommentarer:

  1. Så fin kollasj du har laget, det er så bra
    med gode sommerminner.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) Ja fint å ha å tenke på utover kalde sure høst kvelder ;)

      Slett
  2. Härliga sommarbilder du samlat här!

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)