mandag 21. oktober 2013

Mandagstema: I HAGEN ( til mamma ;)

Hage er en fin ting. 
Både for øyne, kropp og sjel ;)
Eg er veldig glad i hage og blomster.
Ligge på kne og luke i bedd, det er god terapi det.
Nesen i jorda og la tankene fly...
Ja da flyr tida også ;)

Desverre har eg ingen hage..
Ennå....
Den kommer nok, en gang !! ;)
Men mamma har hage !
Og der har eg og luka 
for noen år siden hvertfall,
klippa plen har eg nok og gjort.
Og ikkje minst nytt synet av alle fine planter, blomster, steiner og stubber ;)
Og nyte synet, det får eg gjer hver gang eg kommer meg til Etne !

Mandagstema hos Helene denne veka er I HAGEN...
Så her kommer noen glimt fra en hage eg er glad i ;)




Dette bilde syntes eg passet så fint til et kort, at eg fikk bestilt noen. Det ble ganske fint, og var spesielt gøy å gi til mamma, siden det var fra hennes hage ;)

Lyst til å se flere hagebilder, eller har du noen du vil vise selv... 

Ta en titt inn til  Inspiration By Helene

 Ha en fortsatt fin fin veke !!

14 kommentarer:

  1. Likte spesielt godt det øverste bildet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, ja det er nok min favoritt også. Humler er søte syns eg ;)

      Slett
  2. Nydelige bilder Åshild! Det er noe fint å ha
    gode minner...Ha en fin mandag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det ;) ja gode minner er gull verdt ! En fin mandag til deg også !

      Slett
  3. Svar
    1. Tusen takk, kjekt du synes det ;) Ha en fin mandag !

      Slett
  4. Får håpe du får egen hage etter hvert! Som du sier er det god terapi, og ikke minst et sted å få utløp for kreative ideer...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det håper eg og eg får ;) Nå eg ser alle de fine hagene og hage bildene så frister det ennå mer !
      Ha ei fortsatt fin uke ! ;)

      Slett
  5. Så flotte blomsterbilder. Du er jo skikkelig flink til
    å ta bilder. Stilig det med humla på.
    Og det siste som du har laget kort av er jo kjempefint.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så kjekt du synes det ;) Ja eg prøver så godt eg kan. Har ikkje så store tekniske ferdigheter, men håper eg tar det igjen med blinkskudd i ny og ne ;)
      Ei fortsatt fin fin uke til deg og !

      Slett
  6. Nydelige bilder fra hagen til mamma'n din :) Det øverste bildet var utrolig fint!

    SvarSlett
  7. Det första fotot med den blåblåblå blomman och lilla humlan, det var verkligen underbart fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det var kjekt du syntes ! ;)

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)