tirsdag 5. mars 2013

Dropp bh dagen.... ;)


I dag er det "dropp bh dagen" ;) Så eg henger meg på kjendiser som blant andre Rihanna , Jennifer Lopez,  og Jessica Chastain. Det er jo på mote nå, å dra på kjendis fester i dypt utringede flotte kjoler, uten bh under. Eller dra på handle tur i dypt utringede topper uten bh under. Kjendisene får mange lange blikk og kommer i nyhetene, de har skapt en trend. Har ikkje sett så mye til denne trenden i Norge ennå, men i dag kaster eg meg på ;) Og eg tror nok eg og hadde fått noen lange blikk om eg hadde vist meg utenfor døra ;) Eg hadde nok ikkje kommet i se og hør, og blikkene eg hadde fått, ville nok "sagt" noe annet enn de gjør til disse kjendisene hehe... For eg har nok hverken klær eller pupper som kan sammenlignes med disse kjendisene sine ;) Der kjendisene kler seg opp i flotte klær, og ser "smashing" ut med sine flotte pupper hengende løst, tar eg på min største utvaska t skjorte, og krysser fingrene for at eg slipper bevege meg utenfor døra... ;)

Men så gjer eg det ikkje fordi det er mote heller da, eller fordi eg vil vise meg frem. Eg gjer det fordi i dag vil musklene i ryggen reagere kraftig på noko som strammer rundt de. De siste 2 ukene har vert fantastiske, eg har faktisk følt meg FRISK !! Det er sjelden eg har en så lang periode eg føler meg så bra. Det er herlig med et sånt pusterom, der du kan innbille deg at du er frisk, og kan gjer alt du vil. Me har gått to turer kver dag, og nytt tida og det nydelige været me har vert så heldige å ha!
Men i dag er altså ikkje en slik dag. De 5 siste dagene har musklene jobbet mer og mer imot meg, og i dag er eg stiv som en pinne, og det skal minimal påvirkning på musklene for å utløse kramper. Derfor henger eg meg på moten og dropper bhen ;) Det hjelper hvertfall litt!

Nå har Hanne sovnet for hvilen sin, og eg skal også krype i seng. Regner med det blir en urolig hvil, men på dager som i dag er det nesten bedre å ha skikkelig kramper, istedet for at alle musklene føles sprengfulle, på bristepunktet! Sjøl om krampene er slitsomme og kan være vonde, blir eg hvertfall (som regel) litt mer avslappet etterpå. Så da stuper eg i seng, håper på litt søvn hvertfall, og at eg våkner litt roligere i kroppen ;) Så kanskje eg kan få meg en tur ut seinere i dag, MED bh på !! ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)