onsdag 6. mars 2013

Lurer på om eg har vert for slem...



Eg må undre meg litt idag, om eg har vert for slem med en person. Eg prøver jo alltid å være snill og grei med alle eg møter og snakker med. Men det er en person som virker som har ungått meg i noen måner nå, en som eg så gjerne skulle ha pratet med, men denne personen har gjort seg veldig vanskelig å få tak i! Ja eg var nok i krasseste laget når eg snakket med ho på telefonen sist. Eg tror nesten eg kan sei eg blei sint. Det er det ikkje ofte eg blir, men eg blei nok litt sint da, men kan ikkje huske eg sa no stygt... Og hvertfall fra der eg stod i saken, så hadde eg grunn til å være sint, hvertfall frustrert. Så egentlig burde ho ha forståelse for det. 

Men ja... eg kan liksom ikkje tenke meg noen andre grunner til at ho har unngått meg... Kankje ho er redd for ka eg vil sei, eller kanskje er det en ørliten sjans for at ho ser at ho ikkje har håndtert saken heilt bra ho heller... Kanskje, og det er altså bare kanskje er ho litt stressa, og gruer seg litt for akkurat dette møtet... og det å snakke med meg igjen. Ikkje vet eg, men eg er litt spent nå. Ka som skjer når eg ringer ho i måro, for da skulle ho være tilgjengelig hele dagen fikk eg beskjed om. Så blir det spennende å sjå om eg får lov å treffe ho, og om det virkelig blir noko av treffet. De 4 siste avtalene me skulle hatt i løpet av de 3-4 siste månene er blitt avlyst, så ja eg er litt spent.

Eg prøvde ringe ho (igjen!) forrige mandag, Etter 1 måneds stillhet siden forrige avtale ble avlyst. Eg syntes det var på tide eg fikk en ny avtale. Eg fikk selvfølgelig ikkje snakket med ho sjøl. Men personen eg snakket med skulle gi beskjed om at eg trengte snakke med ho, og ønsket en avtale. Så har eg ventet og ventet, syntes eg var ganske tålmodig. Desverre var eg for tolmodig! For når eg ringte i dag, for å høre hvorfor ho ikkje har kontaktet meg (når ho egentlig er pliktig til å ta kontakt innen 3 dager), fikk eg høre at ho hadde gitt meg en avtale på mandag 4.3!! Det hadde vert fint om noen hadde sagt fra til meg og ;) Desverre fikk eg ikkje snakket med ho i dag heller... men som sagt skulle ho være ledig heile dagen i måro, så da er eg veldig spent på om eg endelig får snakke med "NAV dama" mi igjen... ;) Eg kjenner eg må telle til 10 eller kanskje 100 før eg tar den telefonen, så eg ikkje skremmer ho vekk igjen, for nå er det på tide å få gang på no!! ;)



(Grunnen til at eg var ehhh... LITT frustrert sist eg prata med ho...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)