fredag 15. mars 2013

Fredagskveld på hell... ;)

Etter ei lang uke er endelig fredagskvelden her !! ;) Det har vert ei uke med litt lite søvn, da me har ei jente som har vert litt småforkjøla... så det blir nok ikkje lange kvelden før me lander i senga. Men som første steg på veien planta me oss i sofaen når Hanne endelig sovna ;) Etter det har me holdt oss i sofaen! Her har me kost oss med idol og et lassss med sukkerholdig saker!! ;) Yngve kom hjem fra jobb i dag med EN DEL sukkerholdige "utgått på dato" varer som de fikk gratis (jobber på coop, genialt!;) I et par timer nå har me diskutert og prøvd å teste ut kor mye snacks han må spise før den digre kvisa i pannen hans sprekk heheheh... Ja "voksne" får også kviser!! Foreløpig resultat: ei ekstra kvise på nesa..... hehehe ;)
Konklusjonen er at han bare må fortsette, så spretter den nok i løpet av helga. Det er ikkje så kult å jobbe i butikk med ei diger kvise midt i panna ( dekkstift er et langt steg å ta for mannfolk ;) Men han har jo nok sukkerholdig å ta av! Me må jo ete det opp før det blir "altfor utgått på dato" ;)

Her ser dere det vakre stuebordet vårt en fredags kveld... Trikset for å ha en rolig kveld er å samle alt en trenger og muligens kan trenge eller ha lyst på rett forann seg, så en slipper å reise seg så mange ganger ;)  Nå må det sies at det er sjelden det er så fult på fredagskvelder, men takker Coop for det i kveld!! ;)


 Eg skulle aldeles ikkje ete så mye snacks i dag (og føler meg egentlig litt småkvalm nå ;), for i motsetning til han som løper rundt i butikken halve dagen, har eg stort sett sittet på baken i dag! Skritt telleren ligger på bordet, men det har ikkje store betydningen, det var ikkje mange skritta å skryte av i dag. Me satser på ei jente (både den lille og den store) i bedre form i måro, så me får ut og labbe litt ;) Nå kom jo snøen også, så hvis eg er ekstra heldig, får eg dra ho litt på akebrett og, ekstra trening ;)



Ellers går diskusjonen i sofaen på at heilt feil person måtte ut av idol!!! Det gjor ikkje Yngve så mye, han er ikkje så glad i sånne "boy band" gutter... Men eg synes aldeles ikkje Ola var verst i dag! Så det var synd, men eg kan vel ikkje klage no på det, for eg sendte ikkje ei eineste stemme. Men må jo være lov å synes alle andre stemte feil hehe.. 

Nå sitter Yngve og "mekker" hobby bil, eg taster som dere ser på pcen, mens de trivelige senkveld gutta skvaldrer i bakgrunn. Yngve og eg diskuterer hvem av oss som skal reise seg, for å se om me kan finne en film på den andre pcen, som me kan se på tv ;) Men ingen gidder å reise seg, og begge er vel litt for trøtte til å sitte oppe i halvannen time til, så eg tror me blir sittende i sofaen begge to... ei lita stund til.. før me stuper i seng! ;)

Og mens eg ennå sitter her, sender eg en tanke til alle som har vert i kollosjon i dag! Snøen lagde vist litt for utfordrende kjøreforhold i dag. Men håper det går bra med alle og at ikkje fleire får problemer!

Håper alle som leser dette har ein fin flott fredagskveld! God natt, god helg! Kjør forsiktig og kos dere i snøen, må den forsvinne like fort som den kom!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)