fredag 28. juni 2013

12 timer søvn = masse energi ;)

Det er utrolig ka det gjer med kroppen å få sove fra 23 til 11 !! Må jo sies at eg var våken x antall ganger da, men å la kroppen hvile så lenge, det gjer fantastisk godt ;) Og så er det ikkje så verst å kunne være våken når Hanne skal sove heller, utrolig ka en får gjort på halvannen time når en får styre rundt aleine !! Skulle nok hatt 12 timer hvile litt oftere, men det er ikkje så lett å legge seg klokka 19.30.... ;) Så eg må utnytte det når far i huset er hjemme, så i dag fikk han stå opp "tidlig". Eg vet me er veldig heldige som har ei jente som sover til klokka 8 !! ;)

Men så må det sies at eg kjenner det utrolig godt på kroppen at eg har hatt mer energi, og dermed BRUKT mer energi i dag ! Det er snodig, for en skulle liksom tro at når begeret med energi var så fult, så kunne eg bruke alt og det var greit. Men hvis eg bruker alt, kommer eg likevel på minus... Det er som om eg egentlig ikkje har den energien eg føler eg har, så eg bør liksom bruke den med forsiktighet selv om eg føler eg bobler innvendig ;) For nå kjenner eg etterhvirkninger etter dagen. Beina er tunge som bly og Korsryggen min har tatt fyr... ;) Men men, så deilig å få gjer litt ; rydde, vaske, støvsuge, vaske klær, vaske kjøkken... Leke MASSE både ute og inne !!  Det føltes så deilig DA, ikkje fult så deilig NÅ ;) 

Men sånn er det jo bare. LIFE ;) Eg må bare nyte de energi dagene eg har, så får eg heller smake steken etterpå ! Og er det ikkje rart kor kjekt det er å gjer husarbeid når en har mye energi... ;)

Ka gjør du når energien bobler??  

Ønsker alle ei energifull helg !!

ENJOY ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)