onsdag 19. juni 2013

Endelig ut på tur igjen !!! ;)



På turen i dag var det veldig tydelig at eg ikkje hadde vert på ordentlig tur på lenge. På grunn av forkjølelse har me ikkje hatt noe særlig formiddag tur på over 2 veker. Så å komme ut i naturen i dag, var fantastisk. Eg kjente det med det samme me svingte ned grusveien til Loen, der de store trærne ønsker oss velkommen bort fra byen. Eg har savnet trær, skog, blomster og gress !!;) Eg er en person som er avhengig av naturen, beste rusmiddelet som finnes. Og eg kjente at i dag trakk eg pusten ekstra godt inn, helt ned i magen, og eg kjente at dette trengte eg nå !! Naturen får fylle hele kroppen, og eg må bare smile fra øre til øre ;) 










Det var mange mennesker på tur i dag, både små og store. Barnehager var på tur, og en klasse hadde skoleavslutning i Loen. Likevel var det forbausende rolig og fredelig. (ellers var eg bare ekstra flink til å leve i min egen verden i dag ;) På vei ned stanset me mange steder, og var så og si aleine. Så hanne lekte rundt stien, og eg hadde en etterlengtet fotoshoot med blomster og trær ;) Hanne fikk til og med gi væren gress gjennom gjerdet i dag. (Eg hjalp selvfølgelig ) Det var STOR stas ! ;)
































 Etter masse lek og masse fotografering, var det tid for en pause med go morgen youghourt, eple, gulrot og selvfølgelig vann, det var varmt i dag !! ;)







Våknet etter hvilen og kjenner at i dag skal eg ikkje gjøre så mye mer !! Det er så vanskelig å begrense seg når en er ute og nyter livet. Men når kroppen ikkje er heilt i slaget fra før, blir sykdommen mye mer merkbar. Og nå vil ikkje ryggen oppføre seg helt som eg vil.... men men det var verdt det !! ;) 
Nå er det hvertfall sommer ute (hvertfall i dag..... ;) Og for mange er sommerferien rett rundt hjørne, om den ikkje allerede har begynt.

Hanne og mammaen ønsker alle en kjempe fin sommer ! 

NYT DEN ! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)