onsdag 12. juni 2013

Du vet formen er stigende, når du får lyst å vaske badet klokka 08.00 !!! ;)

Du vet at formen er stigende (etter kraftig forkjølelse) når du har LYST til å vaske badet klokka 8 om morgen !! Men det holdt å skure dusjen da... Så får eg ta en pustepause og se om eg orker mer... ;) Og forresten syntes eg ikkje cillitbangen  var fult så "flink" som reklamen skal ha det til. Mulig dusjen vår var i skitneste laget, men måtte bruke vel mye krefter syntes eg. Hadde eg fått med reklame mannen på kjøpet, så hadde det nok gått både lettere og raskere ;)
Kan ikkje sei eg hørte (eller merket) noe "bang" heller, det var også litt skuffende hehe....


Hanne syntes ikkje det var noe gøy at eg skulle vaske og styre på, oppmerksomhetssyk til de grader. Men når eg endelig var ferdig og hadde tid til å leke, ja da ville Hanne legge seg på sofaen og se på "syngedama" på youtube... Typisk det ;) Tulla krabba opp i sofaen, ordna putene så fint, hentet pleddet, og bredde det så fint på seg!


Må kose litt med pleddet fra "san bessemo" (Kristiansand bestemor)


"Cheeees"

"Syngedama" som Hanne har blitt så glad i !




Men så hadde ho jo glemt dukka si. Da måtte ho en kjapp tur på rommet sitt, fant dukka, så kunne de legge seg og kose under pleddet, mens de såg på syngedama. Men så måtte Hanne pusse nesa til dukka, da var det opp fra sofaen igjen, finne kleenex, pusse nesa til dukka, løpe og kaste kleenexen i bosset, før de var på plass under teppet i sofaen igjen ;) Ho er et herlig skue for mammaen !!! Det er jente som kan kose seg.... når ho bare vil.... !! ;) Jaja så får mammen putle litt på pcen da ;)
Men det er ikkje heilt fred å få... Når hanne vil se "tuna tata" (Hakuna matata;) Må eg fint opp av sofaen og finne frem. Men eg og synes den sangen er veldig koselig og fin, så det er heilt greit ;)
Men så må både Hanne og eg opp av sofaen, når ho vil danse til "wimaway" ;) Ja me koser oss !!!

Det håper eg du og gjør, med eller uten små som har en tendels til å styre hverdagen !!! ;)

Ha en strålende dag !



2 kommentarer:

  1. For en søt liten Hanne du har. Ser ut til å være en skikkelig sjarmør :)
    Har en mini her som styrer hverdagen våres og, men hverdagen kunne ikke vært koseligere. Flink sjef er han! :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er riktig så flinke sjefer disse små, og gjør hverdagen både lysere og koseligere, sjøl om det kan bli litt travelt av og til ;) Ho mi begynner hvertfall å overgå meg i energi, så ikkje alltid like lett å følge med i svingene, men ho er utrolig herlig ;)
      God helg !

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)