tirsdag 25. juni 2013

Stratos på steroider..... :(

Eg er VELDIG glad i sjokolade ! ;) Sjokolade og cola er vel det nærmeste eg kommer å være avhengig av (eller i det hele tatt nyte) noe rusmiddel. For det er nesten det du får når du ENDELIG gir deg selv lov til å sette tennene i en herlig sjokoladebit, etter lille jenta er i seng for kvelden ;)

Og for meg er det Stratos som er favoritten !! ;)  En herlig luftig sjokolade, med en fantastisk smak og den smelter fantastisk på tunga.... Hvertfall var det slik før. Desverre så har Nidar valgt å sette stratosen på steroider. Mer bobler, enda mer luft og tjukkere!! 
Men da må eg fortelle Nidar og denne fantastiske stratos kua en ting som de tydeligvis ikkje har skjønt.... : Luft får eg nok av, det er sjokolade eg vil ha !! ;)



Nå synes eg det er fryktelig trist, for kveldskosen  er ikkje lenger den samme :( Altfor store biter, med for mye luft og for lite smak. Ja nå har eg lest meg frem til at smaken liksom skal være den samme..... Men den er ikkje det !! 
Så eg lurer på om det er flere enn meg som ikkje er noe glad i denne "bolte" stratosen ? Kanskje det går an å få den gamle tilbake?? Det hadde vert noe ! ;)

Men må også ta med at den nye Stratos kjeksen som har kommet, er heilt famtastisk !! Den slår alle andre kjeks-sjokolader eller sjokolade-kjeks ned i støvlene. Men den er laget av "Sætre" og ikkje av "Nidar", og du finner den derfor blant kjeks i butikkene.  Hvis du ikkje har smakt den, må du komme deg i butikken og få tak i en , for eg syntes eg leste et sted at de vist ikkje skulle lage den mer ?? Hvis eg forstod det riktig, var det vist ikkje nok folk som kjøpte den... Så løp og kjøp !! ;)


Nå vet eg ikkje ka sjokolade som blir favoritten fremmover, for kosen er ikkje lenger det samme med Stratos... Så.... Hvilken sjokolade nyter du når du lander i sofaen for kvelden ? (eller smugspiser fra kjøkkenskapet? ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)