lørdag 22. juni 2013

TUUUSEN TAKK for alle besøk !!! ;)

Ca 11 måneder siden eg skrev mitt første blogg inlegg.... eg husker eg var veldig usikker på om eg skulle tørre, hva ville folk eg kjente si, ville de synes det var teit? Eg kom frem til at uansett skulle eg ikkje bry meg om det, men gjøre det EG ville ;) Eg begynte fordi eg hadde lyst til å begynne å skrive mer igjen, å FORTELLE...  og å ha noen å fortelle til gir jo mer inspirasjon ;) Og så begynte eg litt for å vise alle besteforeldre og familie som bor så langt borte, hvordan Hanne vokser og har det. (Eg tror de har satt pris på det ;) 

 

Eg kan ikkje sei eg har fått heilt taket på denne bloggingen ennå, det er så mange utrolig flinke "der ute"... Og det har vert forbausende vanskelig å registrere seg på bloggsamfunn, ennå har eg bare fått Bloggtoppen til å fungere, men men... Det er en lang ferd.... Men det har vert en spennende ferd, som feires litt i dag ;) Eg har nådd 5000 besøk på bloggen. Det er gjerne ikkje så stort for mange andre, 11 måneder er jo ganske lenge!! Men eg synes det er kjempe gøy, hadde ikkje trodd så mange ville lese det eg skriver. Og flere og flere blir det tydeligvis. Er heilt overveldet av at eg har hatt 900 besøk den siste månenden, og fått 2 nye følgere!!! Kan tro eg var i lykke rus da !!! ;) Patetisk ?? ;) Skaff deg et liv... hadde eg gjerne tenkt (sagt til meg selv) for noen år siden... Men det er ikkje så lett for alle å skaffe seg et liv "der ute", så da får eg gjer det på min måte ;)

Eg trodde eg skrev blogg for min egen del. Det er så gøy å skrive, ha en hobby. Få ut følelser og få lov å fortelle mine meninger et sted. Når du "bare går hjemme" er det utrolig kor viktig det har blitt for meg å ha et sted der eg "kommer ut". Men trodde ikkje det skulle bety så mye om andre leste det eller hvor mange som leser det... Likevel må eg stadig inn å se... Er det noen som har lest? Er det noen som har kommentert? Det betyr faktisk uendelig MYE !! Eg føler endelig eg ER noe igjen. Alle trenger vel å være noe, har behov for å bety noe.... Eg er en BLOGGER ;) Vet ikkje om andre tenker at det er å være noe... men det holder at eg føler det. Og det har blitt veldig viktig og godt for meg. Men det aller viktigste og beste, er når noen FØLER det eg skriver, at det treffer noen der ute. Da føler eg at eg har betydd noe, det er det aller beste av alt. DA er eg hvertfall noe !! ;) Og å få "gi" noe til noen andre, er jo bare den beste følelsen !!!

"Synes du ikkje det er skummelt", spurte mamma, da eg sa eg nærmet meg 5000 besøk. Eg skriver jo mye som er ganske personlig, så det er forsåvidt et forståelig spørsmål. Men eg synes faktisk ikkje det. Eg synes heller det er spennende og inspirerende. For det er jo ikkje noe eg skammer meg over, ikkje noko eg synes er flaut. Det er ikkje noko eg er stolt av heller, men eg prøver å vise et liv. Et liv som gjerne ikkje er likt "alle andres liv" (hva nå enn det må bety?!  :), men likevel et liv som er verdifult for meg, påtross av problemer langs veien. Og så er det uendelig mange andre som også lever liv som ikkje er likt alle "andres liv". Eg synes det er spennende og ofte godt å lese om alle disse andre livene, selv om det ofte er vonde ting også. Men dere der ute skriver også mye som gir trøst, selv om ikkje livet er helt som en skulle ønske. Og det håper eg at eg og har fått til .... :)

Tusen takk til alle dere der ute som skriver så utrolig bra blogger, som er spennende å lese og inspirerer. Og Tusen takk til alle som har vert innom bloggen min, til alle som har gjort gleden i hjertet og smilet mitt større bare ved å stikke innom, til alle som kommer tilbake, alle som har kommentert, og ikkje minst velkommen til følgerne mine !! Håper me "sees" snart igjen ;)




2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 11 månder og 5000 besøkende! Og ja, blogging er gøy, inspirerende og motiverende i en hverdag som man "bare er hjemme".
    Det har jeg kjent på mang en gang. Det er tilogmed så kjekt at når jeg skal i jobb igjen i september så tenker jeg å fortsette å blogge ;)

    Fortsetter du den gode bloggjobben du gjør så tenker jeg å følge deg leenge :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk !! ;)
    Ja du må virkelig fortsette selv om du begynner i jobb, det er veldig kjekt og inspirerende å lese bloggen din !! ;) Men eg forstår ikkje heilt hvordan folk har tid til å blogge så mye som mange gjør, i tillegg til jobb. Eg føler eg sliter med å få tid nå... Men det er utrolig kjekt, så eg må jo bare fortsette ;)
    Klem tilbake

    SvarSlett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)